Ładowanie

Kapelusz bucket hat z logo. Doskonały gadżet firmowy na lato!

Kapelusz bucket hat z logo. Doskonały gadżet firmowy na lato!

0
(0)

Sezon wakacyjny to mnóstwo imprez plenerowych i innych okazji do wyeksponowania swojej marki przed potencjalnymi klientami. I to na wiele różnych sposobów – doskonałym przykładem połączenia użytecznego gadżetu z wyrazistym nośnikiem reklamowym będzie lekki, przewiewny kapelusz typu bucket hat. Przekonaj się, w jakich sytuacjach warto promować swoją firmę tego rodzaju przedmiotami i na co zwracać uwagę podczas ich zamawiania!

  • Kapelusz bucket hat chroni przed promieniami słonecznymi nie tylko czubek głowy czy czoło, ale również oczy – dlatego czapka tego typu sprawdzi się zarówno w roli wyposażenia dla pracowników firmy, jak i upominek rozdawany klientom, publiczności albo przechodniom.
  • Gadżet, którego przydatność nie kończy się wraz eventu, pozwala zmaksymalizować ekspozycję – trwałe nakrycia głowy w kolejnych latach wciąż mogą pełnić swoje funkcje promocyjne.
  • Wybór optymalnej technologii nadruku zależy m.in. od rodzaju i gramatury materiału, kolorystyki projektu graficznego, pożądanej trwałości oraz budżetu.

Personel obsługujący POS-y, hostessy przy stoiskach sponsora/organizatora, ambasadorzy marki krążący po terenie – to tylko niektóre przykłady okoliczności, w których podstawowe działania promocyjne warto wspomagać rozmaitymi gadżetami, w tym ubiorem. Kolorystyka i grafika, która pasuje do cech wyróżniających markę, wydatnie wzmocni przekaz. Gdzie umieścić kluczowe elementy związane z marką? Część marketerów radzi lokalizację centralną z przodu, część sugeruje maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni. Nie ma istotnych, technicznych przeszkód, aby umieścić nadruk również w środku, po wewnętrznej stronie elastycznego ronda. Na https://feelgood.pl/pl/czapki-reklamowe/kapelusze-bucket-hat/ znajdziesz mnóstwo ciekawych propozycji i garść praktycznych porad na temat przygotowywania projektów do nadruku.

Czapki bucket hat skutecznie chronią przed słońcem i upałem. Jak zapewnić maksymalny komfort noszenia?

Wygoda w dużym stopniu zależy od dobrze dopasowanego rozmiaru. Kapelusz nie powinien uciskać głowy, a jednocześnie musi do niej przylegać na tyle solidnie, by nie porwał go silniejszy podmuch wiatru. Wielkością podawaną w rozmiarówkach jest obwód głowy w najszerszym miejscu, czyli tuż nad brwiami i uszami. Modele dla dorosłych mają najczęściej od 54 do 62 cm. Jeżeli czapki typu bucket są przeznaczone dla Twojego personelu, łatwo sprawdzisz, ilu sztuk kapeluszy w poszczególnych rozmiarach potrzebujesz do danej akcji. Jeżeli planujesz rozdawanie gadżetów, warto poszukać modeli z wewnętrzną regulacją.

Kolejna ważna kwestia to kolorystyka – podczas projektowania grafiki do nadruku trzeba zadbać zarówno o komfort termiczny, jak i identyfikację wizualną brandu. Czarny, ciemny materiał będzie absorbować promienie słoneczne i nagrzewać się pod ich wpływem. Natomiast jasne barwy – biały, beżowy, żółty, słomkowy czy odcienie typu sand with shells – będą odbijać najwięcej światła, co bardzo przyda się podczas bezchmurnych i upalnych dni. Co w sytuacji, gdy w logo marki dominują ciemniejsze barwy? Niektórzy na podstawowy kolor kapelusza bucket hat wybierają możliwie najjaśniejszy z odcieni używanych w brand booku, by zachować spójność komunikacji marketingowej. Inni stawiają na silny kontrast – ciemne logo i równie wyraziste slogany na jasnym tle mocniej rzucają się w oczy.

Kapelusz typu bucket powinien służyć znacznie dłużej, niż tylko jeden sezon

Wytrzymałość i żywotność odzieży reklamowej w największej mierze zależy od dwóch rzeczy: jakości materiału oraz nadruku. Solidne nakrycia głowy powstają m.in. z bawełny, celulozy i innych włókien roślinnych czy syntetycznego poliestru. Jeśli chodzi o technologię znakowania tkanin, która będzie odporna na wszelkie czynniki zewnętrzne i jednocześnie zapewni wierne przeniesienie projektu graficznego, specjaliści z branży reklamy rekomendują między innymi:

  • druk sublimacyjny;
  • haft maszynowy (płaski i 3D);
  • druk transferowy;
  • folię flex/flock;
  • sitodruk;
  • DTG (druk cyfrowy).

Każda metoda ma swoje zalety i wady, w zależności od tkaniny, zróżnicowania i intensywności kolorów w grafice, potrzebnego nakładu czy oczekiwanej szybkości realizacji. Najpierw określ swoje potrzeby i budżet, a potem skonsultuj się w zakresie dostępnych opcji.

Czy Artykuł był pomocny?

Kliknij w gwiazdkę żeby ocenić!

Ocena 0 / 5. Wynik: 0

Brak ocen, bądź pierwszy!

Opublikuj komentarz

Fimofan.pl
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.